آماده باش کامل در آبفای روستایی و ممنوع الخروجی مدیران ستادی و شهرستانی

کد خبر: ۶۸۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 23 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تمامی تیم های فنی و تعمیرات شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به حالت آماده باش درآمدند.
به گزارش روابط عمومی آبفار، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از احتمال طغیان سیل و آبگرفتگی در استان های غرب و جنوب غرب و از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد.
فیض اله پاسره در این باره اظهار داشت: به محض اطلاع از وضعیت جوی و هشدارهای سازمان هواشناسی، تمامی اکیپ های تعمیرات، فنی و مدیران ستادی و شهرستانی شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به حالت آماده باش درآمدند.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به اهمیت آبرسانی به عنوان خدمتی لحظه ای تصریح کرد: همه مدیران شهرستانی و استانی این شرکت برای خدمت بهتر به مردم و مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده باش درآمدند و هیچ کدام از مسئولان شرکت حق خروج از استان را تا عادی شدن شرایط ندارند.
پاسره گفت: در برخی نقاط صعب العبور شهرستان بویراحمد و دنا و البته نقاط پر بارش شهرستان های گرمسیری با مشکلاتی روبرو هستیم اما با همین نیرو و امکانات هرچند محدود، برای خدمت به روستائیان عزیز استان لحظه ای دست از تلاش برنمیداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار