ميزباني رتبه هشتم کنکور از امام جمعه نور

کسب رتبه هشتم کشور در گروه علوم تجربی توسط یک دانش آموز از شهرستان نور وی را در جمع برترین های آزمون سراسری دانشگاهها قرار داد. اتفاق خوشايندي که امام جمعه شهرستان نور را به خانه اين جوان مازندراني کشاند.
کد خبر: ۶۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 29 July 2015
به گزارش تابناک مازندران، معین اعلاء دانش آموز اهل شهرستان نور موفق شد در کنکور سراسری امسال رتبه هشتم کشوری را در گروه علوم تجربی کسب کند.
حجه الاسلام و المسلمین دکتر باقرزاده عضویت هیئت علمی دانشگاه مازندران و امام جمعه شهرستان نور به اتفاق هادی خنجری فرماندار این شهرستان، شهردار و جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی با حضور در منزل معین اعلاء دانش آموز حائز رتبه برتر در کنکور سراسری باوی ایراد و گفتگو کردند.
حجه‌الاسلام و المسلمین باقرزاده امام جمعه شهرستان نور با تبریک این موفقیت به معین اعلاء از خانواده این دانش آموز برای حمایت هایشان قدردانی کردند. امام جمعه نور کسب این موفقیت را افتخاری برای شهرستان عالم پرور نور دانسته و آرزو کرد تا شاهد درخشش روز افزون دیگر جوانان این شهرستان و استان در عرصه های مختلف باشیم. معین اعلاء دانش آموز حائز رتبه برتر در آزمون سراسری دانشگاهها ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان در منزلشان، لطف و توفیق الهی، حمایت والدین تلاش و کوشش و جدیت خود ار رمز این موفقیت و کسب رتبه هشتم در کنکور سراسری دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار