فرماندار قم:

نظارت دقیق بر شوراها و دهیاری ها صورت گیرد

فرماندار قم گفت: نظارت کامل بر امور دهیاریها و شوراها توسط بخشداران صورت گیرد.
کد خبر: ۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 29 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری، رضا سیار روز چهارشنبه در جلسه مشترک بخشداران استان قم تاکید کرد: با همکاری خوب بین اداره کل روستایی و فرمانداری امیدواریم نظارت کامل بر امور دهیاریها و شوراها توسط بخشداران انجام پذیرد که موجبات رضایت اهالی روستاهای تابعه رادر پی داشته باشد.

وی افزود: وظیفه نظارتی بخشداران در قلمرو ماموریت خویش به عنوان نمایندگان دولت، مسوولیت اجرای سیاست های عمومی کشور در ارتباط با ادارات در حوزه کاری خود که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می نمایند را برعهده دارند، درمورد شوراها و دهیاران نیز وظیفه نظارت بر تصمیمات شوراها و دهیاران به طور کلی به منظور رسیدگی به تخلفات و جلوگیری از انحرافات شوراهای اسلامی و دهیاران از قوانین و مقررات مربوطه بر عهده بخشداران است. 

وی بیان داشت: وظایف فرمانداری و اداره کل روستایی در قبال شوراها و دهیاریها پشتیبانی، حمایتی و در اولویت امر نظارتی است که باید طبق قانون عمل شود.

در ادامه این جلسه حسین خدمتی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قم از آمادگی این اداره جهت معرفی طرح های مشارکتی اشتغال روستایی به تهران و جذب اعتبارات لازم در این خصوص خبر داد و خواستار همکاری بخشداران در این خصوص شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار