۳۰۰۰ زندانی در اردبیل آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در طول فعالیت ستاد دیه استان سه هزار زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند.
کد خبر: ۶۹۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 19 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل ، کریم‌الله محبوبی در جلسه همکاری دانشگاه و ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: در طول فعالیت ستاد دیه استان سه هزار و 192 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل با محکومیت مالی 120 میلیارد و 878 میلیون تومان آزاد شدند که این یک امر بسیار قابل توجه است.

وی بیان کرد: افزایش آگاهی جوانان مستلزم همکاری دانشگاه‌های استان است که در این زمینه دانشگاه آزاد اردبیل نقشی بی‌بدیل در اطلاع‌رسانی و آموزش جوانان در سطح جامعه دارد که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و به دنبال توسعه رویکرد علمی با هوشمندسازی و همکاری مردم و مسئولان و خیران هستیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یک موفقیت بزرگ در جامعه است که در این زمینه نقش و رسالت خطیر و حساس دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه ایجاد گفتمان غالب در جامعه ضامن آگاهی‌بخشی به مردم و زمینه‌ساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

محبوبی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در این زمینه نقش بسیار حائز اهمیتی دارد که باید از این ظرفیت به شکل مناسب و اساسی استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: ارتقای سلامت اجتماعی مهم‌ترین مولفه دانشگاه آزاد است که در این زمینه به دنبال تدوین برنامه‌های دقیق و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی هستیم تا بتوانیم با کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاثیرگذاری خود را نشان دهیم.

اسحاق رسولی افزود: رفع مشکلات و چالش‌ها و نیز آسیب‌های اجتماعی نیازمند تداوم برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است که در این زمینه با بازنگری در قوانین ازدواج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان به دنبال کاهش محکومان مالی هستیم که این موضوع نیازمند افزایش برنامه‌های پژوهشی علمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار