رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد:

طرح جامع رفع معضل ترافیکی یزد تدوین شود ‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با بیان اینکه طرح جامع رفع معضل ترافیکی یزد ارائه شود، گفت: خیابان‌هایی در یزد به تردد موتورسیکلت اختصاص یابد.
کد خبر: ۷۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 05 August 2015
به گزارش تابناک یزد سرهنگ محمد جمشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد در ارتباط با مرکز تعویض پلاک یزد، اظهار داشت: اگر مرکز فعلی جواب‌گوی مردم نباشد، می‌توانیم یک مرکز دیگر در شهر ایجاد کنیم.

وی در ارتباط با عدم اعزام به ماموریت، گفت: یزد، شهری بزرگ و تاریخی است و استفاده از موتور سیکلت در این شهر زیاد است و حوادث بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد ادامه داد: اگر سیستم‌های شهری و مراکز خدمات شهری ما راهکارها و زیرساخت‌‌های استفاده از دوچرخه را داشته باشند، خیلی از مشکلات دوچرخه‌سواران حل می‌شود.

جمشیدی یکی از مهمترین عوامل حوادث در شهر یزد را موتورسواران دانست و گفت: در یزد بالغ بر 450 هزار موتورسیکلت داریم و 12 کارخانه موتورسازی نیز در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه یک طرح جامع در ارتباط با ترافیک یزد، گفت: خیلی از خیابان‌های اصلی شهر یزد باید تنها مربوط به تردد یکی از وسایل نقلیه باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها در زمینه خدمت به مردم فعالیت می‌کند، گفت: یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است، افرادی که سلامتی جان خود و مردم را به خطر بیاندازند، مورد برخورد قرار می‌گیرند.

جمشیدی با تصریح به این موضوع که با موتورسیکلت فاقد پلاک را موظف هستیم، برخورد کنیم، گفت: در شهر یزد 5 ایستگاه راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی کردیم و اگر ماموران دیر به محل حاضر شوند، به صورت سیستمی ثبت و برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد ادامه داد: برخی مواقع ظرفیت خیابان به صورت کامل پر می‌شود و از اول تا آخر خیابان موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها ایستاده‌اند، در این مواقع ماموران راهنمایی و رانندگی کار خاصی نمی‌توانند انجام دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار