هشدار سلب امتیاز از برخی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

کد خبر: ۷۳۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 09 April 2019
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری نسبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که پرونده‌ها را ناقص ارسال می‌نمایند تذکر داده و در صورت تکرار، از این دفاتر سلب امتیاز می‌شود.                                                                                                                                                                                             
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست کمیته‌ رفع اطاله‌ دادرسی در دادگستری این استان اظهار داشت: معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری نسبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که پرونده‌ها را ناقص ارسال می‌نمایند تذکر داده و در صورت تکرار، از این دفاتر سلب امتیاز می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به ۲۰۰ پرونده در برخی شعب دادگاه تجدید نظر استان از عملکرد بسیار خوب این بخش است.

این مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گام دوم انقلاب را با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم یادآوری و تصریح کرد: عملکردی جهادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی با دقت در اتقان آراء و تسریع در مختومه نمودن پرونده‌های مسن لازم است.
 
در ادامه این نشست صادقی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور تسریع و بهبود در ارائه خدمات الکترونیک قضایی و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات در استان، ۹۰ درصد از حوزه‌های قضایی استان بر بستر فیبر نوری قرار دارد.

وی افزود: با توجه به بارش‌های خسارتی در استان، بحمداله هیچ موردی از وارد شدن خسارت به زیر ساخت شبکه دادگستری، گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار