حضور قوی «محمودآبادی» آسایش بخش شد؛

آرامش به حمیدیه بازگشت

آماده‌ایم برای بارش باران در هفته آینده که اگر نعمت خداوند سرازیر شد، جلوی آسیب‌های احتمالی را در شهرستان حمیدیه بگیریم.
کد خبر: ۷۳۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 12 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام «محمد محمودآبادی»، مدیرکل حوزه استاندار غروب جمعه در گفتگو با خبرنگار «تابناک» اظهار کرد: علیرغم اینکه سیل‌بندها کاملاً مقاوم و محکم شده «آب هم فروکش» کرده و در حال مقاوم‌سازی برای روزهای آینده و درازمدت هستیم.

 

وی با اشاره به وضعیت مناسب حمیدیه گفت: روحیه مردم تغییر کرده در روزهای قبل شهر خیلی خلوت بود و مردم آمدوشدی نداشتند ولی علی‌رغمی که امروز جمعه بود به خاطر امید و نشاطی که در مردم ایجاد شد مخصوصاً «امید به آینده» می‌بینیم که شهر شلوغ است.

نماینده استاندار کرمان در مناطق آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان تأکید کرد: مراجعه مردم به ادارات و دستگاه‌های امدادرسان «خیلی کمتر» شده آنهم به این خاطر که ساماندهی کردیم امدادرسانی و توزیع اقلام بهداشتی و همچنین سرویس‌های بهداشتی را در روستاهای اطراف و مرکز شهر، که خداوند را سپاسگزاریم این توفیق خدمت را نصیب ما کرد.

محمودآبادی اضافه کرد: انشاءالله شاهد این باشیم که تمام نقاط آسیب دیده کشورمان از سیل به آرامش برسد و مشکلات برطرف شود.

وی تأکید کرد: آماده‌ایم برای بارش باران در هفته آینده که اگر نعمت خداوند سرازیر شد، جلوی آسیب‌های احتمالی را در شهرستان حمیدیه بگیریم.
انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار