معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

باید ساز و کار ارتباط با نسل جوان را فراهم کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در بسترسازی عمومی، اظهار داشت: این سازمان‌ها در شرایط کنونی باید در ایجاد روحیه امیدواری و نشاط در جامعه اثرگذار باشند.
کد خبر: ۷۴۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 04 May 2019

 به گزرش تابناک تبریز، علیار راستگو در نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه فرهنگ و دستگاه‌های فرهنگی استان، با اشاره به فعالیت 267 سمن در حوزه فرهنگی استان، گفت: سمن‌ها به دلیل اینکه در چارچوب‌های مرسوم اداری قرار ندارند می‌توانند اثرگذارتر از نهادهای دولتی و عمومی فعالیت کنند و پل ارتباطی بین مردم و مجموعه حاکمیت باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف، گفت: سمن‌ها نقش مهمی در بسترسازی عمومی در سطح جامعه دارند و در سال‌های گذشته بسیاری از وظایف دستگاه‌های دولتی در این حوزه را بر عهده گرفته‌اند.

راستگو با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، اظهار داشت: برخلاف هیاهوی تبلیغاتی آمریکا، مقاومت ملت ایران این بار هم جواب خواهد داد و دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

وی افزود: در این شرایط که دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در بین قشر جوان و ایجاد نارضایتی در عرصه اقتصادی است همه باید دست به دست هم دهیم و روحیه نشاط و امیدواری را در جامعه تقویت کنیم.

راستگو گفت: باید ساز و کار ارتباط با نسل جوان را ایجاد کنیم و زمینه‌های ایجاد نشاط سازگار با فرهنگ ایرانی و اسلامی را در جامعه فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار