تامین اجتماعی - ساوه

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار ساوه

در راستای تعامل با مقامات استانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار ساوه دیدار و گفتگو نمود.
کد خبر: ۷۴۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 18 May 2019

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با فرماندار ساوه

تابناک مرکزی - مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور در محل فرمانداری شهرستان ساوه با میرزائی فرماندار این شهرستان و داود میرزائی، دبیر خانه کارگر ساوه و زرندیه در خصوص مهمترین مسائل حوزه تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بیدهندی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه دارای بالغ بر ٢٠٠ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و پوشش جمعیت شهرستان از خدمات بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی حدود ٧١ درصد است، افزود:شهرستان ساوه با توجه به بافت اقصادی صنعت محور، دارای پوشش بیمه‌ای بسیار خوبی است و ضریب پوشش این شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی همچنین به مسایل، مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه‌های مربوطه پرداخت و گفت: در سال رونق تولید، سازمان تامین اجتماعی نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و تمام تلاش خود را جهت رونق تولید انجام خواهد داد؛ چرا که پایداری صندوق‌های بازنشستگی هم در گرو رونق تولید است.

داود میرزائی، دبیر خانه‌ی کارگر ساوه و زرندیه نیز به بیان وضعیت کارگری شهرستان پرداخت و مهم‌ترین مسایل این حوزه را طرح کرد.

در ادامه این دیدار، میرزائی، فرماندار ساوه گفت: تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی با بخش صنعت می‌تواند به عنوان عامل راهگشا برای صنعت باشد و در شرایط کنونی نیاز است که همه با همبستگی، در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار