ابراز تاسف آیت الله ملک حسینی از برداشت سیاسی از سخنانش / وامصیبتا از این ناراحتی ها و خوشحالی ها

بنده از برداشتهای متناقص در این خصوص متعجب شدم. باید تاسف بخورم که برخی خوشحالی ها و ناراحتی ها از این سخنان سیاسی است و وامصیبت از این ناراحتی ها و خوشحالی های سیاسی و خدا کند روزی همه ما منصفانه رضا و غضبمان بر پایه حق باشد و خدا من و مثل من را اصلاح کند انشالله.
کد خبر: ۷۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 01 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله ملک حسینی ، در پی انتشار اخباری برگرفته از سخنان وی که انتقادات تندی را متوجه عملکرد صدا و سیما در مورد پرداختن به موضوع قتل همسر سابق شهردار تهران آن هم در شب قدر ، کرده بود (اینجا)طی سخنانی از برداشت های متناقض از این موضوع ابراز تعجب کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری انتقاد از رسانه ملی را ناشی از خیرخواهی دانست و گفت: این به منزله نادیده گرفتن خدمتهای این رسانه نیست.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که گلایه شما از صدا و سیما در بحث پوشش گسترده قتل همسرشهردار اسبق، موجب خوشحالی مخالفان این رسانه شده است، گفت: هرکس کسی یا مجموعه ای را بر مبنای وظیفه شرعی و دینی نصیحت می کند و یا انتقاد می کند حتما از سر دلسوزی و خیرخواهی است. توهین و هتاکی بد است اما نقد و انتقاد موجب اصلاح می شود.
وی بیان کرد: خدمت های صدا و سیما را هیچکس نباید فراموش کند. برای اینکه رسانه ملی است و باید همیشه بدرخشد و خدای نکرده از دایره اخلاق خارج نشود، دلسوزانه نصایحی عرض کردم.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: عرایض گویا و روشن بود و مسئله ای شرعی بیان شد نه بحث سیاسی. بنده از برداشتهای متناقص در این خصوص متعجب شدم. باید تاسف بخورم که برخی خوشحالی ها و ناراحتی ها از این سخنان سیاسی است و وامصیبت از این ناراحتی ها و خوشحالی های سیاسی و خدا کند روزی همه ما منصفانه رضا و غضبمان بر پایه حق باشد و خدا من و مثل من را اصلاح کند انشالله.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شکرالهه یاری سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام چگونه میتونیم مطلبی را برای چاپ بفرستیم
شکرالهه یاری سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام چگونه میتونیم مطلبی را برای چاپ بفرستیم
مدیر پایگاه با سلام خدمت شما مخاطب گرامی
برای ارسال مطالب خود به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد می توانید در قسمت بالای سایت گزینه تماس با ما را انتخاب کنید و سپس مطلب خود را با انتخاب گزینه کهگیلویه و بویراحمد در بخش گیرنده و البته با درج نام و ایمیل بفرستید .
ضمنا چنانچه با خبرنگاران تابناک کهگیلویه و بویراحمد در محل سکونت خود آشنایی دارید از طریق شبکه های اجتماعی برای وی ارسال نمایید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار