به گزارش تابناک هرمزگان، خبرنگارها بایستی پرسشگر باشند، وقتی اتفاقی میافتد سؤال کنند، زود قضاوت نکنند، خبرنگارها عادت دارند قضاوت میکنند. مثلاً در پرونده محمد علی نجفی قضاوت کردند پرستو بود یا کبوتر بود!؟ فرار کرد، توبه کرد، برگشت، رفت قم، نیامد، به ما چه ربطی دارد، ما باید جستجوگر و پرسشگر باشیم که ببینیم چه اتفاقی افتاده، به عنوان مثال پیادهروی اربعین همه دنبال این هستند
که ببینند شهرداری تهران چقدر پول داده که ملت بروند پیاده روی اربعین چیزی بخورن، چادر و کمپ زده یا نزده یعنی یک «پرسش سیاسی کودکانه» شهرداری چند میلیارد داد، استانداری چند میلیارد داد، اما پرسش اصلی را کسی سوال نمیکند چون خبرنگاری کورکورانه دارد پرسش اصلی اینه چه کسی باید هزینه پیادهروی اربعین را تقبل کند؟ اولین سوال! دومین سوال! آیا دولت میتواند این پول را بدهد؟ سومین سؤال آیا این پول را ما داریم؟
بله اینجاست پشت این دیوار سازمان اوقاف و امور خیریه کشوره 30 درصد کشور وقفه از این 30 درصد 40 درصد وقف آقا امام حسین است میشود درآمدی بالای 20 هزار میلیارد تومان در سال این پول باید صرف عزاداران امام حسین بشود، ندیدم، ندیدیم به جای دریافت پول از مردم چرا دولت از اوقاف نمیگیرد.
اوقاف فقط بلد است امامزاده ایجاد کند! سؤال اصلی را بپرس ای خبرنگار هزینه پیاده روی اربعین از کجا بایستی تأمین بشود؟ باید همه سازمانها ، وظایف و درآمدهایشان را بشناسید این یعنی کار حرفهای، خوب فکر کن، خوب سؤال کن، که بتوانی درست عمل کنی و خبرنگار ضد فساد و مسلمان باشید.
انتهای پیام/حسن عباسی