صباغی مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل شد

با رأی اکثریت اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات، هادی صباغی به عنوان مدیر دبیر خانه مطبوعات استان اردبیل انتخاب شد.
کد خبر: ۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 12 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل دقایقی پیش در تشریح موضوعات مطرح شده در جلسه عصر امروز خانه مطبوعات استان اردبیل اظهار کرد: خانه مطبوعات به استناد ماده 37 اساسنامه خانه مطبوعات با استعفای بابک آذری مدیر سابق خانه مطبوعات موافقت کرده  و هادی صباغی را به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات اعلام کرد.

مهران محمدی افزود: هیئت‌مدیره خانه مطبوعات همچنین با استعفای حمید رستمی بازرس خانه مطبوعات براساس تبصره 3 ماده 40 اساسنامه خانه مطبوعات موافقت نکرد و رستمی موظف است تا انتخابات بازرسان خانه مطبوعات در سمت خود باقیمانده و به وظیفه خود عمل کند.

وی بیان کرد: مهدی جهاندیده نیز از اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات از سمت خود استعفا داده بود؛ این استعفا اعلام وصول شد و با استعفای جهاندیده براساس ماده 24 اساسنامه خانه مطبوعات موافقت شد.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل ادامه داد: قرار شد به جای مهدی جهاندیده از حسین صدقی به عنوان عضو علی‌البدل برای همکاری دعوت شود تا در جلسات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات حضور پیدا کند.

محمدی  در مورد بیانیه استانداری اردبیل در خصوص استعفاها گفت: ما از حمایت‌ها و توجه  استاندار اردبیل به اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی می‌کنیم و انتظار این است که در سال همدلی و هم‌افزایی با همکاری و پشتیبانی استانداری و سایر مجموعه‌ها روند مناسبی را در فعالیت خانه مطبوعات شاهد باشیم تا با این حمایتها فعالیت‌های صنفی و پیگیری مطالبات خبرنگاران بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: قسمت اعظم تحرک و پویایی خانه مطبوعات در گروه همکاری اعضا است که انتظار می‌رود با انتخاب مدیر جدید خانه مطبوعات کارهای برجامانده نیز به سرعت نظم و نظام گرفته و امکان ارائه خدمات بیشتر به خبرنگاران و اصحاب رسانه فراهم آید.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل عنوان کرد: قطعا حضور هادی صباغی به عنوان مدیر خانه مطبوعات در انسجام‌بخشی به برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری مطالبات خبرنگاران در  روزهای گذشته که مصادف با روز خبرنگار بود مؤثر خواهد بود و انتظار داریم خبرنگاران بتوانند با تکمیل مدارک خود از طریق سایت، خانه مطبوعات را در ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری کنند.

محمدی در پایان سخنان خود به راه‌اندازی این سایت و صدور گواهی برای خبرنگاران در عضویت و انسجام‌بخشی به فعالیت آنها گفت: در جلسه امروز ما در کنار اعضای هیئت‌مدیره سجاد ناصر آزاد به عنوان بازرس خانه مطبوعات حاضر بود و انتظار می‌رود اصحاب رسانه دست به دست همه دهند تا خانه مطبوعات بتواند عملکردی مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار