همراهی مدیران موجب توسعه صنعت گیلان می‌شود

کد خبر: ۷۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 14 August 2015

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت: کمک و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان موجب رشد و توسعه صنعت استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کمک مدیران را در ایجاد فصل جدیدی از رشد توسعه صنعت و تولید گیلان تاثیرگذار دانست.

وی گفت: بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی استان مهم‌ترین وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان برطرف شدن مشکلات بخش کشاورزی و گردشگری را از جمله تصمیمات مهم دولت در رفع موانع تولید کشور دانست.

وی درباره فعالیت دبیرخانه مرکزی کارگروه مذکور تصریح کرد: در این کارگروه مشکلاتی در زمینه تولید و خدمات حوزه کشاورزی و گردشگری بررسی می‌شود.

اصغریان افزود: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تصمیمات کارشناسانه خود را برای تصویب نهایی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ارائه دهند.

وی کمک به صادرات و بررسی دلایل رکود و توقف تولید و رفع موانع اشتغال را از دیگر کارکرد کارگروه مذکور عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در نشست مذکور دسته‌بندی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، ایجاد توافق بین واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرایی را از پیگیری‌های کارگروه مذکور عنوان کرد.

علی منتظری قانون رفع موانع تولید را در برطرف شدن بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی گیلان تاثیرگذار دانست.

وی تصریح کرد: با وجود راهکارهای قانونمند و حمایت‌های گسترده در قانون رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات تولید استان برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار