تذکرات جدی معاون عمرانی استاندار به مسئولان

کد خبر: ۷۶۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 24 July 2019

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسریع در تکمیل پروژه کمربندی یاسوج یک ضرورت است و باید اجرایی شود.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک استان با اشاره به اینکه مصوبات شهرستان های کهگیلویه، دنا، لنده، بهمئی و باشت در این شورا بررسی شد، اظهار داشت: مصوبات شورای ترافیک برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری سی سخت نسبت به تکمیل و بهره برداری ساختمان پلیس راهور این شهر اقدام کند.

وی بیان کرد: انتظار می رود اولویت اصلی شهرداری های استان به ویژه در شهرهای دهدشت، لنده و سی سخت ساماندهی ورودی های این شهرها باشد.

فیلی خواستار سرعت بخشی به عملیات اجرایی کمربندی یاسوج شد و افزود: راه و‌شهرسازی وضعیت فعالیت پیمانکار این پروژه را بررسی کرده و در صورتی که روند انجام کار به همین کندی پیش برود نسبت به جایگزینی پیمانکار عمل  کند.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه راهداری مسئول ساماندهی شرکت های حمل و نقل است، ابراز کرد: این شرکت ها موظف به تمکین از قانون هستند و نباید در محدوده شهری تاسیس شوند.

وی تاکید کرد: شهرداری یاسوج تا ۱۵ مرداد ماه  نسبت به نصب چراغ راهنما در میدان انقلاب و میدان آریوبرزن اقدام کند.
 
تذکرات جدی معاون عمرانی استاندار به مسئولان

هجیر افشون مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز در این نشست، اظهار داشت:  مقرر شد کمیته ای برای بررسی حذف نقاط حادثه خیز  امتداد تقاطع پل سوم بشار به جاده نقاره خانه تشکیل و راهکارهای خود را به شورای ترافیک استان ارائه دهند.

وی افزود: راهداری با محوریت دفتر فنی در راستای کاهش تصادفات در محور اقلید_ مهریان پس از بررسی پیشنهادی های لازم را به شورای ترافیک استان تقدیم می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار