فعالیت مسئولان شهری شفت اطلاع‌رسانی شود

کد خبر: ۷۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 15 August 2015


امام جمعه شفت با بیان اینکه مردم این شهر حق دارند از عملکرد مسئولان خود آگاهی داشته باشند، گفت: فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر شفت اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حجت‌الاسلام سیدعبدالله هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در 26 مردادماه سال 69 اظهار کرد: جامعه مدیون جانفشانی شهدا، آزادگان و رزمندگان است.

وی به آغاز دهه کرامت اشاره کرد و افزود: مسئولان هیئت‌های مذهبی در فاصله زمانی ولادت حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی در جامعه ارائه می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران را آغاز کرده است، تصریح کرد: آزادی به سبک غربی موجب تباهی جوانان در جامعه می‌شود.

امام جمعه شفت به فصل برداشت برنج در شالیزارها اشاره کرد و گفت: کشاورزان با وجود فصل برداشت محصول در نماز جمعه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید از فعالیت مسئولان شهری آگاهی داشته باشند، بیان کرد: مردم شهر شفت حق دارند از عملکرد شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر اطلاع داشته باشند.

هاشمی خواستار ارائه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر شفت به مردم شد و خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه در اختیار مسئولان قرار دارد تا فعالیت‌های انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

انتهای پیام/84001/ب20

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار