دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل مسافربری عمومی جاده ای در قزوین برگزار شد

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل مسافربری عمومی جاده ای قزوین توسط این اداره کل در محل نمازخانه پایانه مسافربری قزوین خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 11 August 2019

دوره آموزشی ویژه مدیران و مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل مسافربری عمومی جاده ای در قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین، رضا پردل رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین،با اعلام این خبر گفت : با توجه به اهمیت و ضرورت بازآموزی مدیران و مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل مسافربری عمومی جاده ای تحت پوشش با نحوه کنترل اجزاء فنی وسیله نقلیه عمومی به منظور آمادگی وسیله نقلیه از نظر سلامت و ایمنی جهت اعزام به سفر و همچنین آشنایی و روش کار با سیستم سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) یک دوره آموزشی با عنوان بازآموزی مدیران و مدیران فنی شرکتهای مسافربری قزوین برگزار شد.
پردل عنوان کرد: این جلسه با حضور رییس و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل و همچنین کارشناس پلیس راه استان در نمازخانه محل پایانه مسافربری قزوین برگزار شد.
وی در ادامه افزود: سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) با هدف ارتقای ایمنی و نظارت دقیق بر عملکرد ناوگان حمل و نقل مسافر ، برای ناوگان اتوبوسی استان قزوین نصب و اجرا شده است .
پردل گفت: در سامانه سپهتن دستگاهی بر روی هر اتوبوس نصب شده که مجهز به دریافت‌کننده امواج ماهواره‌ای ردیابی بوده و ضمن برقراری ارتباط پایدار با خودرو ، از این طریق موقعیت خودرو با بیشترین دقت و سرعت محاسبه می‌شود.
رییس اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل بیان کرد: تخلفات رانندگی آنلاین و لحظه‌ای به راننده و مالک ناوگان به صورت پیامک ارسال می‌شود و به پلیس کمک می‌کند که حرکات راننده از طریق دوربینی که در داخل اتوبوس نصب است و به صورت لحظه‌ای کنترل شود .
وی اظهار داشت: سامانه سپهتن تمرکز خود را بر روی علل انسانی قرار داده است و سعی نموده با اعمال و طراحی یک سخت افزار ویژه و نرم افزارهای کناری، هر گونه تخلف و یا اهمال ازسمت رانندگان را مدیریت و اعمال قانون نماید.
گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از نحوه عملکرد رانندگان و شرکت های حمل و نقل پایانه مسافربری قزوین ضمن بازدید آموزش های لازم نیز بصورت عملی به شرکت ها داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار