کشف 42 تن روغن حیوانی غیر بهداشتی و پلمپ 34 واحد صنفی در آستارا

کد خبر: ۷۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 18 August 2015

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی آستارا از کشف 42 تن روغن حیوانی غیر بهداشتی و پلمپ 34 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.




ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اردبیل به آستارا به راننده یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود : ماموران انتظامی در بازرسی از یخچال این کامیون، 42 تن چربی حیوانی غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده 42 ساله این کامیون بدون مجوز حمل و بدون مجوز بهداشتی اقدام به حمل روغن حیوانی می کرد، گفت : در این رابطه چهار مرد 30 تا 45 ساله و یک زن 50 ساله تبعه یکی از کشورهای همسایه که سرنشین این خودرو بودند به همراه راننده این کامیون دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی ادامه داد : 42 تن روغن کشف شده نیز تحویل شبکه دامپزشکی شد.
فرمانده انتظامی آستارا ارزش محموله کشف شده را حدود یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : این چربی های دامی ، فاقد شرایط مصرف خوراکی بوده است.
مهدی زاده در ادامه از پلمپ 34 واحد صنفی متخلف طی یک هفته اخیر در بندر آستارا خبر داد و بیان کرد : طی بازرسی ماموران نظارت بر اماکن عمومی از 700 واحد صنفی به صورت محسوس و 300 واحد صنفی به صورت نامحسوس در مجموع 34 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی ، فعالیت بدون مجوز و نداشتن پروانه کسب پلمپ شدند.
وی در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار