تصمیماتی برای رفع مشکل کپسول‌های گاز در سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت برای سهولت در خرید سیلندر گاز مایع، خودروهای توزیع کننده مجهز به کارتخوان شدند.
کد خبر: ۸۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶ 30 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان ماندانا زنگنه افزود: طی روزهای گذشته نمایندگان استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های متولی در محل‌های توزیع گاز حضور مستمر داشته و بر روند توزیع گاز نظارت نمودند که این موضوع به همراه سایر اقدامات مدیریتی که انجام شده، تاثیر مثبتی بر روند توزیع گاز داشته است.

وی افزود: تعداد ۳هزار سیلندر تنخواه به شرکتهای موزع در زاهدان تحویل شده و با تمهیدات اتخاذ شده فاصله زمانی بین استقرار خودروهای موزع از دو ساعت به ۲۰ دقیقه کاهش داشته و سیلندرهای گاز با قیمت ٧٨٠٠ تومان توزیع میگردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: حضور فروشندگان آزاد سیلندرهای گاز مایع در محل های توزیع باعث شلوغی و طولانی شدن صفوف شده است.

زنگنه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، طی روزهای آینده در نحوه شناسایی مشترکین واقعی و توزیع گاز تمهیداتی اتخاذ شده است که روند توزیع به حالت عادی برمیگردد و مردم شریف استان به اندازه نیاز خود گاز دریافت میکنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
wAFicQWbNyaXsK
|
Thailand
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
لااقل آن را هم می دادید پتروشیمی مکران برایتان اجرا کند
GtFuvnmd
|
Thailand
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
سبب خجالت است که در کشوری با دومین منابع گازی نتوانستیم همه را گاز دار کنیم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار