فضل اله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاور رهبر و ملت بود و جان خود را در راه اسلام، قرآن، عدالت و آزادی مسلمانان، تقدیم انقلاب کرد.
کد خبر: ۸۱۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 04 January 2020

فضل اله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاور رهبری و ملت بود و در راستای حراست و پاسداری از امنیت مسلمانان جان خود را به اسلام و قرآن اهدا کرد. آرمان‌های این شهید والا مقام طرفداری از مستضعفین، محرومین و پا برهنگان بود و جان خود را در راه عدالت، آزادی و امنیت مسلمانان تقدیم اسلام و انقلاب کرد.


وی در ادامه بیان داشت: قطره قطره خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به حماسه‌ای تبدیل می‌شود که انسجام و اتحاد ملت را بیشتر خواهد کرد و نفرت همگان را نسبت به استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کند. با شهادت این سردار سرافراز پایه‌های ظلم و استکبار جهانی سست شد و به زودی دنیا متوجه می‌شود که خون این شهید باعث تضعیف استکبار شده است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساعت ۱۰ صبح فردا مراسم گرامیداشتی جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطر این شهید والا مقام در مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار خواهد شد و از مردم شهید پرور و انقلابی کرمانشاه دعوت می‌شود با حضور در این مراسم بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود در مقابل دشمنان را به همگان ثابت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار