جشن تولد 24 شهید همنام امام رضا(ع) در فردوس برگزار شد

در برنامه ای متفاوت و به همت کانون فرهنگی روایت جشن تولد 24 شهید شهرستان فردوس که همنام امام علی ابن موسی الرضا بودند با عنوان میلاد الشهدا و با حضور خادمان حرم رضوی و استقبال کم نظیر مردم و مسئولین در محل سینما قدس فردوس برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 26 August 2015

به گزارش خبرنگارتابناک در این مراسم معنوی امام جمعه فردوس گفت : مردم فردوس در تمام مراسم ها ولایت مداریشان را به اثبات رسانده اند .

حجه الاسلام و المسلمین بابایی تاکید کرد: حجاب و عفاف بانوان این شهرستان زبانزد خاص و عام است و امروز نیز به خاطر قدردانی از شهداء در این مکان تجمع کرده اند.

مسئول کانون فرهنگی روایت گفت : 24 شهید شهرستان همنام امام هشتم (ع) هستند که امروز سالروز تولد آنان را که کوچکترینشان جشن تولد 43 سالگی و بزرگترینشان سالروز تولد 61 سالگی اش است با هم جشن میگیریم.

ناظری تاکید کرد: معمولا برای هر جشن تولدی هدیه ای نیز مدعوین میبرند اما بیایید به جای کادو به شهدا قول بدهیم که زندگیهایمان را الهی کنیم ، در رفتار ، کردار و عبادتها مثل شهدا باشیم، مانند آنان از تعلقات دنیا بگذریم ، ازدواجهایمان را بی گناه برگزار کرده و مثل شهدا روحیه جهادی داشته باشیم .

وی خطاب به مسئولین نیز گفت : مسئولین نیز مانند شهدا بی ادعا ، کم هزینه و پر کار باشند و در یک کلمه زندگی به سبک شهدا داشته باشیم. در این مراسم معنوی خادمان امام هشتم (ع) دروصف این امام رئوف به مدیحه سرایی پرداختند و اعلام شد برنامه معبر آسمان که بصورت اختصاصی درهر جلسه به خصوصیات اخلاقی یکی از شهدای فردوس میپردازد هرماه در شهرستان فردوس برگزارواطلاع رسانی نیز از طریق پیامک اعلام میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار