استان مرکزی

کارنامه برخورد قانون با هنجار شکنی در جامعه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی از برخورد با ۷۳۵ نفر قانون‌شکن اجتماعی و مزاحم خیابانی سال گذشته در نقاط مختلف استان مرکزی خبر داد
کد خبر: ۸۳۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 28 March 2020

کارنامه برخورد قانون با هنجار شکنی در جامعه

قاسمی با اشاره به اینکه  ۷۳۵ نفر قانون‌شکن اجتماعی و مزاحمان خیابانی سال گذشته در نقاط مختلف این استان دستگیر شدند، افزود: ۵۶۴ نفر از این افراد با دریافت تعهد آزاد و ۱۵۶ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در برخورد با قانون‌شکنان اجتماعی و مزاحمان خیابانی، یک‌هزار و ۵۳۹ نفر تذکر لسانی گرفتند و در این فرآیند ۷۳ خودرو نیز توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی بیان کرد: در حوزه کشف حجاب نیز سال گذشته هزار و ۳۷۰ نفر دستگیر شدند که ۷۸۵ نفر از آنان تعهد کتبی دادند و ۵۸۵ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسمی  بیان کرد: در این مدت یک‌هزار و ۲۵۴ مورد دستگیری در حوزه ناهنجاری‌های صوتی استان انجام شد که یک‌هزار و ۲۰۴ نفر تعهد در قبال بزه خود تعهد دادند و ۵۰ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار