به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سامانه تلفن گویای شرکت توزیع با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری این شرکت و تکریم ارباب رجوع بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است.
بنابراین گزارش به منظور تکریم ارباب رجوع، کاهش و حذف مراجعات مردمی و همچنین حفظ سلامت مردم در روزهای کرونایی، سامانۀ تلفن گویای شرکت به شمارههای ۳۳۴۵۲۳۰۰ ، ۳۳۴۵۲۳۱۰ و 33452309 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشترکین برق استان می باشد.
این گزارش می افزايد : مشترکین برق استان میتوانند خدماتی مانند اطلاع رسانی، اعلام کارکرد، اعلام یا تغییر شماره تلفن، اعلام بدهی و پاسخگویی به سوالات را از طریق تماس با شمارههای مذکور دریافت کنند.