تمام شهرهای مازندارن به کلینیک تخصصی مجهز می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تمام شهرهای استان به کلینیک تخصصی مجهز می‌شوند و شهرستان بهشهر نیز دومین کلینیک تخصصی را تا پایان امسال افتتاح می‌کند.3 میلیارد تومان برای تأسیسات بیمارستان‌های استان هزینه و مشکل سرمایشی آنها نیز تا حد زیادی برطرف شد.
کد خبر: ۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 27 August 2015
 به گزارش تابناک  قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از پزشکان، پرستاران، خیرین سلامت و همچنین افتتاح هشت پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: شهرستان بهشهر ازجمله شهرهای پیشتاز و موفق ما در اجرایی کردن کلینیک تخصصی بوده است که ساختمان قدیمی خود را بازسازی و به این امر اختصاص داده است تا با دارا بودن کلینیک ویژه، خدمات ویژه ارائه کند.
وی شرایط سلامت مردم بهشهر را مناسب توصیف کرد و افزود: حداکثر تا پایان امسال کار ساخت دومین کلینیک ویژه بهشهر به پایان می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران گفت: بیشترین نیازمندی مردم در حوزه سلامت مربوط به خدمات سرپایی است و امیدواریم تا پایان سال‌جاری مشکل خانه‌های بهداشت مازندران را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: 3 میلیارد تومان برای تأسیسات بیمارستان‌های استان هزینه شده و مشکل سرمایشی آنها نیز تا حد زیادی برطرف شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساخت بیمارستان جایگزین در بهشهر نیز از دغدغه‌های مهم ما است که امیدواریم با راه‌اندازی آن مشکل ما در این بخش رفع شود.
این مسئول تصریح کرد: ساخت برخی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌‌ها در دست بنیاد مسکن یا راه و شهرسازی است که امیدوارم کار ساخت واحدهای بهداشتی هر چه زودتر به پایان برسد.
جان‌بابایی گفت: انبار دارویی بهشهر به خاطر اهمیت استراتژیک این شهرستان، با عنوان پدافند غیرعامل احداث شده تا در موارد اضطراری نیز بتواند مشکل‌گشای خدمات بهداشتی و پزشکی باشد.
امام‌جمعه بهشهر نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و روز پزشک، اظهار کرد: تواضع، فروتنی، صبر و بردباری پزشکان و کادر درمانی از مسائل مهمی است که در برخورد با بیماران باید رعایت شود.
حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری گفت: خودسازی از مسائل مهمی است که باید در وجودمان تقویت شود تا کرامت و عزت‌نفس ایجاد شود.
محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر نیز با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: 39 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی به ارزش 26 میلیارد تومان در هفته دولت در بهشهر افتتاح و تقدیم مردم این شهرستان می‌شوند.
محمدتقی نورزاد با اعلام اینکه بیمارستان جایگزین بهشهر و افتتاح آن از دغدغه‌های مهم شهرستان است، گفت: در این رابطه ۱۲ میلیارد تومان بودجه مصوب شد که با تخصیص آن مشکلات رفع شده و بیمارستان را به افتتاح می‌رسانیم.
گفتنی است ۸ طرح افتتاح کلینیک تخصصی طوبی، مرکز بهداشت ارضت، سفید چاه، حسین‌آباد و مرکز درمانی شهری ۳، ۲، ۱ و احداث ساختمان پایگاه بهداشتی شماره ۴ با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان توسط خیر و اتمام عملیات احداث انبار دارویی در شهیدآباد ازجمله طرح‌های هفته دولت بهشهر است که بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار