آبفای استان اردبیل و عبور ار بحران کرونا

جلسه بررسی شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن در حوزه نیروی انسانی، وصول درآمد و تاب آوری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از طریق ویدئو کنفرانس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 07 May 2020

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در این جلسه مهندس به نژاد مدیر عامل شرکت ، گزارشی از تأثیر ویروس کرونا بر سه حوزه مذکور در شرکتهای آبفای شهری و روستایی استان ارائه داد.

به نژاد ضمن اشاره به کاهش درآمد در طی اسفند و فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته از عزم جدی شرکت برای عبور از این بحران و حل مشکلات پیش روی شرکت خبر داد.

در ادامه جلسه معاونین و مدیران کل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گزارشی از چالش هاو مشکلات پیش روشرکت آب و فاضلاب استان اردبیل  و راهکارهای لازم برای برون رفت از این مشکلات در حوزه های مربوطه ارائه دادند.

در پایان  جلسه، مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  ضمن تشکر از مهندس به نژاد بخاطر قبول مسئولیت دو شرکت آبفای شهری و روستایی استان، خواستار تلاش بیشتر همکاران برای پیگیری و حل مشکلات پروژه ها و توجه به بهداشت پرسنل به عنوان سرمایه های  انسانی شرکت شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار