همزمان با هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 15 طرح در کوهسرخ کاشمر

بخشدار کوهسرخ گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 15 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و زیربنایی در بخش کوهسرخ کاشمر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا رمضانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به منظور فراهم کردن محیطی مناسب برای برگزاری مراسم در مزار شهدا، به همت شهرداری و کمک اهالی حسینیه شهدای ریوش با 200 متر زیربنا و هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال احداث شد.

وی زیرسازی و آسفالت معابری شهری در سه نقطه شهری با هزینه 10 میلیارد و 840 میلیون ریال و اجرای تأسیسات برق و تأمین روشنایی پارک فدک با 520 میلیون ریال را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در حوزه شهرداری ریوش عنوان کرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از سال‌ها انتظار و با پیگیری مجدانه مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده مردم در مجلس و فرماندار کاشمر انتقال گاز به بخش کوهسرخ به پایان رسیده است و از امروز عملیات گازرسانی علاوه بر شهر ریوش به روستاهای تولا، علی آباد، بختیار و مکی آغاز شده است و قرار است پیمانکار در مدت 13 ماه و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال این پروژه را به اتمام برساند.

بخشدار کوهسرخ افتتاح و راه‌اندازی پست توزیع عمومی ریوش با نصب یک دستگاه پست توزیع هوایی و نصب تابلوی توزیع عمومی و احداث 320 متر شبکه با هزینه 300 میلیون ریالی را یکی دیگر از این طرح‌ها دانست و یادآور شد: با اختصاص اعتبارات جداگانه ساختمان دهیاری در روستاهای خضر بیگ، سنجدک، دهمیان، پایین دره، اوندر، خضرآباد و خرو احداث و افتتاح شد.

رمضانی با اشاره به احداث و آسفالت روستای خرو به بندقراء تصریح کرد: این پروژه به طول 6 کیلومتر و با عرض 5.5 متر احداث شده است و در مجموع برای آن 11 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

بخش کوهسرخ کاشمر به مرکزیت شهر ریوش با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر و تقدیم 230 شهید در فاصله 35 کیلومتری شمال شهر کاشمر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار