سوم خرداد تبلور عینی غرور و غیرت ایرانی است

کد خبر: ۸۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 01 June 2020
 
رئیس بنیادشهید وامورایثارگران رضوانشهر با اشاره به خدا گونه بودن حماسه آزادسازی خرمشهر در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی،گفت:سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان وزنان الهی است که فقط باخدا معامله کردند.
 
سوم خرداد تبلور عینی غرور و غیرت ایرانی است
 
 
‌به گزارش ایثار گیلان،شنبه 3 خرداد 1399،در راستای اجرای طرح سپاس محسن حقیقی رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان رضوانشهر به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس و با حفظ رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت دیدار حضوری و تلفنی گفتگو و این روز بزرگ را گرامیداشت.
محسن حقیقی با اشاره به خدا گونه بودن حماسه آزادسازی خرمشهر در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی،گفت:سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان وزنان الهی است که فقط باخدا معامله کردند.
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ذخیره‌ها و سرمایه‌های معنوی نظام هستند ادامه داد:امروز باید قدر امنیت و آرامشی که این قشر عزیز و بدون توقع برای ما فراهم کردند را بدانیم و از این میراث بزرگ الهی،فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کنیم.
وی افزود:مردم خرمشهر به اتفاق رزمندگان اسلام با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی،با دست‌خالی چنان مقاومت کردند،که آزادسازی خرمشهر،احساسات و عواطف پاک ملت ایران را برانگیخت و همدلی و هم‌افزایی را در میان اقشار ملت پدید آورد و به‌عنوان روز مقاومت و پیروزی ملت ایران در تاریخ ثبت شد.
رئیس بنیاد شهد وامورایثارگران شهرستان،با اشاره به اینکه سوم خرداد تبلور عینی غرور و غیرت ایرانی است،تصریح کرد: سوم خرداد از روزهای به‌یادماندنی برای نسل امروز و نسل‌های آینده است و راه شهدای این برهه از تاریخ طلایی ایران باید ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار