سازمان تعزیرات حکومتی با افراد سود جو و زیاده خواه قاطعانه برخورد کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی یان داشت: متأسفانه امروز در جامعه ی ما عده ای به دنبال زیاده خواهی و سودجویی هستند و زندگی خود را برمبنای پایمال کردن حقوق مردم و زیرپا گذاشتن قوانین استوار کرده اند و همیشه سد راه اعمال صحیح قانون هستند.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 16 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بازدید از اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان افزود: وظیفه ی خطیر سازمان تعزیرات حکومتی این است که با جدیت تمام و با همکاری دیگر دستگاه های مسئول همچون سازمان بازرسی قاطعانه در مقابل این افراد بایستد و برخورد قانونی لازم انجام شود.
رئیس دستگاه قضائی استان اظهار داشت: مجموعه دادگستری استان در این مسیر صحیح و درست، پشتیبان و همراه سازمان تعزیرات حکومتی است وبا تمام توان پای کار خواهد ایستاد.
وی اضافه کرد: مبارزه بی امان با فساد که شعار محوری ریاست قوه قضائیه واز سیاست های تحولی دستگاه قضایی است فقط با داشتن یک روحیه ی جهادی و سرکشی مداوم از واحد های مختلف صنفی و برخورد سریع و قاطع با تخلفات موجود ممکن خواهد بود و جایگاه خاص بعضی از افراد نباید مانع تحقق این مهم شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی هم در این دیدار ضمن ارائه‌ی آمار و عملکرد این اداره کل در سه ماهه نخست امسال ،از وجود مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی و نقص چارت اداری این اداره و عدم همکاری برخی از دستگاه های مسئول در اجرای قوانین سخن گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار