مشکلات پیام نور کهگیلویه از زبان رئیس آن

کد خبر: ۸۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 04 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سیدباقر کارگر در نشست مسئولان پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه پیا‌م‌نور دهدشت هم از نظر نیروی انسانی و هیئت علمی و پرسنل دارای مشکل بوده و کمبود نیرو کاملاً احساس می‌شود، افزود: دو سایت مجزا در این شهر داریم که مشکلات در هر دو وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت افزود: این دانشگاه در حال حاضر دارای سه هزار دانشجو و 31 کد رشته و 7 عضو هیئت علمی و 12 پرسنل شرکتی، قراردادی و رسمی است.

وی با اشاره به کمبودهایی که در دانشگاه پیام‌نور شهر دهدشت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد:اولین و اصلی‌ترین مشکل ما کمبود فضای فیزیکی دانشگاه است.

کارگر بیان کرد: یکی از مشکلات ما مربوط به واحد بودن این دانشگاه در دهدشت بوده که خواهان تبدیل وضعیت آن از واحد به مرکز هستیم و چندین سال است که با وجوددرخواست‌های زیاد از طرف ما ،همچنان این وضعیت تغییری نکرده است.

رئیس واحد پیام‌نور دهدشت با بیان اینکه در راستای محرومیت‌زدایی توانستیم 2 میلیارد تومان اعتبار رایگان جذب کنیم، افزود: مستندات آن را ارسال کردیم و قرار شد که 50 درصد از این اعتبارات رایگان را در اختیار واحد ما بگذارند که تاکنون این امر محقق نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار