هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی استان ها :

به کرونا اهمیت نمی دهید حرمت محرم را حفظ کنید + فیلم

کلانتری گفت : از کسانی که به این توصیه ها عمل می کنند تشکر می کنیم اما کسانی که رعایت نمی کنند از ورودی های شهر برگردانده خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 27 August 2020
استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد و برخی از شهرهای آن از جمله شهر گردشگر پذیر یاسوج هم در وضعیت قرمز این بیماری .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایام محرم و در پیش بودن تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی باعث شده است خطر ورود گردشگران برخی استان های همسایه به مناطق خوش آب و هوای کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج و سی سخت به جدیت احساس شود !
پیش بینی چنین شرایطی با توجه به بی مبالاتی برخی گردشگران این استان ها و ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شد که حسین کلانتری به صراحت اعلام کند پذیرای هیچ مهمانی از استان هایی مانند خوزستان ، بوشهر و فارس با توجه به اینکه عمده گردشگران ورودی به استان از این استان ها است نخواهند بود.
کلانتری خطاب به این گونه افراد که هیچ گونه ملاحظه ای ندارند گفت : اگر به فکر کرونا نیستید حداقل حرمت محرم را نگه دارید هر وقت کرونا تمام شد قدم شما بر چشم ما .
وی افزود : در حضور مقامات قضایی و انتظامی اعلام می کنم که هیچ کس حق نصب چادر در پارک ها را ندارد . همه مکان های گردشگری باید بسته شوند.
کلانتری به اشاره به ایام محرم ادامه داد : در این روزها اگر کرونا هم نباشد ، تاسوعا و عاشورا در ایران و کهگیلویه و بویراحمد حرمت دارد . آیا روز عاشورا روز تفریح است؟ در این روزها هر کس به زادگاه خود می رود با فرهنگ محلی خود به عزاداری می پردازد.
کلانتری گفت : از کسانی که به این توصیه ها عمل می کنند تشکر می کنیم اما کسانی که رعایت نمی کنند از ورودی شهرها برگردانده خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار