راه اندازی کتابخانه حامی در شهرستان سیروان

کتابخانه حامی به همت خیرین در شهرستان سیروان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 05 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،کتابخانه حامی با حضور امام جمعه سیروان، عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام و جمعی از مسئولان شهرستانی در شهر لومار مرکز شهرستان سیروان افتتاح شد.

مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام در حاشیه ای آیین گفت: کتابخانه حامی به همت انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزش و فرهنگی(حامی) و شرکت آرین رشد افزا در شهرستان سیروان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: این کتابخانه شامل 2هزار جلد کتاب و چندین دستگاه رایانه می باشد و کتابخانه های عمومی استان نیز برای تجهیز این کتابخانه ها تمام تلاش خود را خواهد کرد.

جلیلیان افزود: علاوه بر کتابخانه حامی در شهرستان سیروان، دو کتابخانه دیگر در شهرستان های ایوان و آبدانان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال توسط این خیرین به بهره برداری رسیده است.

علی شهسواریان، نماینده شرکت آرین رشد افزا نیز گفت: از طریق انجمن حامی تا به امروز 7 کتابخانه در مناطق محروم کشور راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: این اقدام با هدف کمک به آگاهی و رشد فرهنگی جوانان و نوجوانان و همچنین توسعه مکان های آموزشی در مناطق محروم صورت می گیرد.

شهسواریان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته 30 کتابخانه با مشارکت انجمن حامی در مناطق محروم کشور راه اندازی می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار