اجرای یک پروژه ماندگار با مصالح نامرغوب

استاندار البرز در حالی از احداث خانه کشتی این استان به عنوان یک کار ماندگار سخن می‌گوید که خبرهایی درباره استفاده از مصالح نامرغوب در احداث این پروژه به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 25 January 2015
به گزارش تابناک – البرز: رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی کشور صبح امروز  و در پی سفر به استان البرز با سیدحمیدطهایی استاندار البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.
خبرنگاران نتوانستند از جزییات مذاکره استاندار البرز با رئیس فدراسیون کشتی مطلع شوند، اما شنیده شده که در این جلسه مسائلی درباره حمایت از پیشکسوتان کشتی البرز، حمایت از قهرمانان ملی ساکن استان، برنامه‌ریزی در جهت رشد و توسعه کشتی در البرز و بالاخره افزایش زیرساخت‌های این رشته ورزشی مطرح شده است.
پس از پایان جلسه فوق سید حمید طهایی استاندار البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.
خبرنگاران تابناک از او درباره سرنوشت نامعلوم خانه کشتی البرز سوال کرد که طهایی در پاسخ گفت: تأسیس خانه کشتی استان البرز از کارهای ماندگار در حوزه ورزش این استان خواهد بود و بستری برای تربیت و پرورش ورزشکاران بنام در عرصه های ملی و بین المللی خواهد بود.
وی هیچ پاسخ روشنی درباره زمان افتتاح و بهره‌برداری از خانه کشتی البرز نداد.
استاندار البرز در حالی از احداث خانه کشتی این استان به عنوان یک کار ماندگار سخن می‌گوید که رئيس هیئت کشتی این استان پیش از در گفت‌وگو با تابناک خبر از "استفاده از مصالح نامرغوب در احداث خانه کشتی" البرز داده است.
وی در گفت‌وگویی که با تابناک داشت، اعلام کرد که بهره‌برداري از خانه كشتي در آينده نزديك محقق نمي‌شود.
مصیب دهبالایی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب در تکمیل خانه کشتی، بهره‌برداری از این مجموعه که چندین بار به تعویق افتاده بود باز هم به تاریخ دیگری موکول شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار