شهدا چراغ راه و ستارگان درخشان جامعه هستند

مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: شهدا چراغ راه و همچون ستاره‌ای درخشان برای هدایت جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامیداشت و افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به ایثار و فداکاری این شهدا و صبوری خانواده‌های معظم آن‌هاست.
انصاری فر با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا افتخار و سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، یادآورشد: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جان‌فشانی و ازخودگذشتگی ایثارگرانی است که با تمام وجود و خالصانه درراه اعتلای ایران اسلامی قدم برداشتند و جان شیرین خود را در این راه مقدس در طبق اخلاص گذاشتند.
وی گفت: سرمنشأ نیروی انتظامی با انقلاب و بلوغ این نیرو در دوران دفاع مقدس بود و امروز به یک فکر و اندیشه تبدیل‌شده و به بلوغ کامل در همه زمینه نیز رسیده است و اکنون شاهد این هستیم که جوانانی که امروز در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند ، نسل سومی های با بصیرت انقلاب هستند.
وی اظهارداشت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین و امن‌ترین کشورهای منطقه است و این امنیت و اقتدار را مدیون ازخودگذشتگی شهدا هستیم و اگر این دفاع جانانه شهدا نبود هم‌اکنون ما اين اقتدار، عزت و سربلندی را نداشتیم.
وي یادآورشد: بنابر فرمايش امام راحل، شهدا براي هميشه به ما درس ايستادگي و مقاومت دادند و به فرمايش رهبر معظم انقلاب تا وقتی‌که در اين کشور نام شهيدان زنده باشد، در برابر هيچ قدرتي شکست نخواهيم خورد و امروز همه ما آرامش و آسايش خود را مديون خون پاک تک‌تک شهدا و ايثار و فداکاري جانبازان و ايثارگران هستيم.
وی گفت: راه شهدا، استقامت، مقاومت و پیروی از رهبری معظم انقلاب است که مردم همیشه درصحنه کشورمان پارها ثابت کردند ادامه‌دهنده راه این شهدا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار