همایش پیاده‌روی خانوادگی در ایلام برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس به ریاست مجید کاکی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و حضور اعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 11 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس به ریاست مجید کاکی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و حضور اعضاء برگزار شد.

وی، بابیان اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایلام تدوین‌شده است، افزود: یکی از برنامه‌های تدوین‌شده فرهنگی و ورزشی اجرای پیاده‌روی همگانی در شهر ایلام است.

معاون فرماندار ایلام، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای این مسابقه در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: ایشان بابیان اینکه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی بوده و  امروز دشمن درصدد دوری ما از این فرهنگ ناب هستند که با هوشیاری مردم تاکنون نتوانستند کاری از پیش ببرند.

کاکی، یادآور شد: دشمنان مصمم هستند با ترفندهای مختلف و با استفاده از تهاجم فرهنگی و روش‌های دیگر فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن نوجوانان و جوانان پاک کنند.

وی، تصریح کرد: بر این اساس ما وظیفه‌داریم در راستای نشر و ترویج این فرهنگ مقدس گام‌های بیشتری برداریم و وظیفه مسئولین است که با همکاری و تعامل با یکدیگر در راستای زنده نگه‌داشتن و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بکوشیم.

گفتنی است، مراسم پیاده‌روی خانوادگی مورخ 3/7/94 رأس ساعت 30/7 صبح از میدان ارغوان به سمت گلزار شهدای گمنام شهر ایلام ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار