واگذاری سند شهرک شهاب و ICT قم شاید وقتی دیگر

گزارش پیگیری واگذاری و انتقال سند زمین های شهرک صنعتی قم3 (شهاب) و شهرک صنعتی فناوری اطلاعات (ICT) توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قم تاکنون بی نتیجه مانده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 05 January 2021

به گزارش تابناک قم، ارائه گزارش شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل راه و شهرسازی استان از آخرین وضعیت واگذاری سند زمین شهرک صنعتی قم3 (شهاب) و شهرک صنعتی فناوری اطلاعات (ICT)، یکی از دستور جلسه های نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

بر این اساس و با توجه به مصوّبه سی و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مقرر شده بود تا اداره کل راه و شهرسازی نسبت به اجرای مصوّبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر واگذاری و انتقال سند عرصه 42 هکتاری شهرک صنعتی فناوری اطلاعات (ICT) به شهرک های صنعتی اقدام عاجل به عمل آورد و گزارش آن را در جلسه آینده ارائه نماید.

البته در نشست امروز این ستاد، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم حضور نداشت و نماینده ای از طرف وی به ارائه گزارشی در این موضوع پرداخت که این گزارش با انتقاد استاندار قم همراه بود.

بهرام سرمست در این موضوع تصریح کرد: متأسفانه پیگیری انجام شده در این موضوع از سوی استانداری و از شخص وزیر راه و شهرسازی، توسط اداره کل استان با جدیت دنبال نشده است که این امر جای سؤال دارد.

وی افزود: ممکن است دلایل مختلفی درباره این مسئله عنوان شود، اما این امر باید بر اساس پیگیری ها و مصوّبات قبلی و تاکنون به نتیجه می رسید که متأسفانه چنین نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار