جمع آوری بخاری‌های نفتی از مدارس آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: بخاری‌های نفتی از تمام مدارس استان برداشته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 18 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سپیده طیب‌قاسمی اظهار داشت: سال ۱۳۹۸ در مجموع ‌یک‌هزار و ۴۴ کلاس درس که با بخاری نفتی گرم می‌شد، بعد از استاندارد سازی این تعداد ، امسال نیز هزار و ۲۵۹ کلاس درس دیگر دارای سامانه گرمایشی استاندارد خواهند شد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تمام مدارسی که علمک گاز شهری به نزدیکی آنها رسیده است، دارای سامانه گرمایشی استاندارد است و برنامه‌ریزی برای استفاده از رادیاتورهای برقی در دیگر مدارس که هنوز گازرسانی به آن مناطق صورت نگرفته، برنامه ریزی شده است.

وی گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه حذف بخاری‌های نفتی از کلاس‌های درس است و تا پایان امسال دیگر در هیچ یک از مدارس استان از بخاری نفتی استفاده نمی‌شود.

"طیب‌قاسمی" با اشاره به نهضت مدرسه‌سازی و طرح ملی "من مادرم و بچه‌های ایران فرزند من"در آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۴۲۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در دست احداث است که تا پایان امسال ۶۰۰ کلاس درس و سه باب سالن ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در بودجه، ردیف جدیدی برای توسعه فضای آموزشی در چهار استان کم‌برخوردار کشور از نظر فضای آموزشی شامل استان‌های کرمان، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان‌غربی به میزان هر کدام یک هزار میلیارد ریال اعتبار علاوه بر بودجه آموزشی پیش‌بینی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار