مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل خبر داد:

توسعه وب سایت تخصصی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری

اکبر طوبی ارایه اطلاعات مشروح و تخصصی به پژوهش گران و دیگر علاقه مندان حوزه روستایی استان را از جمله اهداف توسعه این پایگاه اعلام و تصریح کرد: تمامی مخاطبان و کاربران می توانند با مراجعه به نشانیroosta.ostan-ar.irدر جریان آخرین اخبار مربوط به امور روستاها و دهیاری های استان قرار گیرند.
کد خبر: ۹۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 13 September 2015
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از توسعه پایگاه تخصصی این دفتر در شبکه جهانی خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر طوبی ارایه اطلاعات مشروح و تخصصی به پژوهش گران و دیگر علاقه مندان حوزه روستایی استان را از جمله اهداف توسعه این پایگاه اعلام و تصریح کرد: تمامی مخاطبان و کاربران می توانند با مراجعه به نشانیroosta.ostan-ar.ir در جریان آخرین اخبار مربوط به امور روستاها و دهیاری های استان قرار گیرند.
وی با اشاره به بخش های تخصصی اضافه شده به پایگاه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری افزود: در بازنگری محتوایی این پایگاه، بخش های جدیدی همانند دستورالعمل ها و شیوه نامه های مربوط به دهیاری ها، اطلاعات آماری به تفکیک بخش های تابعه استان و بانک اطلاعاتی دهیاری ها مدنظر قرار گرفته است.
گفتنی است بیش از 1800 روستا در استان اردبیل وجود دارند و تاکنون در بیش از 870 روستای این استان دهیاری راه اندازی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار