واحد مستقل پسماند در ساوجبلاغ مستقر می‌شود

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر ساخت واحد مستقل پسماند با مشارکت شهرداری‌ها گفت: منابع طبیعی این آمادگی را دارد تا با اختصاص ۱۳۰ هکتار زمین نسبت به استقرار این واحد اقدام کند.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 21 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهدور در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ساوجبلاغ که با حضور، بخشداران، شهرداران، مدیران و رؤسای ادارات، و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر به صورت ویژه به مسئله پسماند توجه نشود در آینده با مشکلات و معضلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد که برخی از آنها غیرقابل جبران هستند.

وی توجه به مدیریت صحیح پسماند و استفاده از روش‌های علمی و نوین در این زمینه را یکی از امور زیربنایی برای توسعه هر منطقه عنوان کرد و گفت: دفن اصولی زباله‌ها در سلامت جامعه بسیار مؤثر است.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: فرماندار محیط زیست شهرستان نیز به عنوان مسئول حفظ محیط زیست باید بر عملکرد شهرداری‌ها و شبکه بهداشت به عنوان مسئول اصلی در این حوزه نظارت دقیق داشته و در اجرایی شدن مصوبات این کارگروه به طور جدی پیگیری کند.

مهرور با تأکید بر ساخت واحد مستقل پسماند با مشارکت شهرداری‌ها در ساوجبلاغ گفت: منابع طبیعی این آمادگی را دارد تا با اختصاص ۱۳۰ هکتار زمین نسبت به استقرار این واحد در شهرستان اقدام کنیم.

وی مدیریت جمع‌آوری زباله‌ها را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: تخلیه زباله در حاشیه جاده‌ها تخلف است راهداری، محیط زیست و همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در صورت مشاهده با کسانی که زباله خود را در حاشیه راه‌ها تخلیه می‌کنند مطابق قانون با متخلفان بر خورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار