راه اندازی مرکزآموزش واشتغال معتادان بهبودیافته

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از راه اندازی مرکزآموزش واشتغال معتادان بهبود یافته خبر داد وگفت: مرکز آموزش واشتغال معتادان بهبود یافته تا پایان امسال افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 14 September 2015
به گزارش ایرنا ، صادق سروری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان بهداشت و درمان روستای پیرنق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز راه اندازی مرکز نگه داری از بانوان معتاد و بی خانمان نیز در اردبیل صادر شده و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: جداسازی زندانیان اعتیاد با دیگر زندانیان از جمله مشکلات این حوزه است که امسال دولت 800 میلیارد ریال برای این امر در نظر گرفته که امیدواریم با تخصیص سهم استان اردبیل، این مشکل برطرف شود.
وی همچنین استان اردبیل را یکی از استان های برتر در مبارزه با مواد مخدر درکشور ذکر کرد و افزود: انجام کار علمی در مبارزه با مواد مخدر ضروری است .
به گفته وی ، در عین حال که نجات افراد آلوده به اعتیاد مهم است اما توجه جدی به افراد سالم و راه های پیشگیرانه و سالم سازی فضا نیز ضروری تر است.
او بیان کرد: باید روی برنامه های تبلیغی و آموزشی بیشترین سرمایه گذاری را انجام داد ، بنای ما نجات افراد آلوده، توجه جدی به افراد سالم و راه های پیشگیرانه و سالم سازی فضا است.
سروری گفت: 98 درصد مردم ما سالم هستند و تنها کمتر از 2 الی 3 درصد جمعیت به این بلای خانمان سوز گرفتار شده اند.
درجریان این بازدید اکبر صمدی فرماندارشهرستان نیر هم از بازسازی خانه بهداشت این روستا خبر د اد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار