سهم پرورش ماهی در قفس گیلان ارتقا یابد

کد خبر: ۹۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 14 September 2015
استاندار گیلان به سهمیه 10 هزار تنی پرورش ماهی در قفس در مدت دو سال در این استان اشاره کرد و گفت: سهمیه پرورش ماهی در قفس با توجه به وجود متقاضیان باید ارتقا پیدا کند.
خبرگزاری فارس: سهم پرورش ماهی در قفس گیلان ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه پرورش ماهی در قفس گیلان با تسلیت شهادت امام جوادالائمه (ع) اظهار کرد: 29 بهمن ماه سال 92 مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری 18 مورد را بررسی کردند و بر اجرای آن تاکید داشتند.

استاندار گیلان به توجه ویژه دولت به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها موظف شدند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و بیان کرد: رویکرد جهادی در اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

نجفی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌گرا است، خاطرنشان کرد: استفاده کم از فرصت دریا دغدغه مسئولان در گیلان است.

استاندار گیلان بخشی از اقتصاد دریا را مربوط به بخش گردشگری عنوان کرد و گفت: بخشی از اقتصاد دریا مربوط به پرورش ماهی در قفس است و این امر در گیلان باید تحقق پیدا کند.

نجفی با اشاره به اینکه فرصت مطالعه دوباره برای پرورش ماهی در قفس را نداریم خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته گیلان در بحث شیلات رتبه نخست را در کشور داشت اما در برخی از سال‌ها این فرصت را از دست داده است.

وی به سهمیه 10 هزارتنی پرورش ماهی در قفس در مدت دو سال در استان اشاره کرد و گفت: سهمیه پرورش ماهی در قفس گیلان با توجه به وجود متقاضیان باید ارتقا پیدا کند.

نجفی از ارتقای سهمیه 10 هزارتنی پرورش ماهی در قفس به 12 هزار تن در استان خبر داد و یادآور شد: پرورش ماهی در قفس تکلیف ما در گیلان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار