مماشات دستگاه قضایی درباره محکومیت فرماندار یکی از شهرستان‌های جنوبی فارس تکذیب شد

مماشات دستگاه قضا با فرماندار یکی از شهرستان های جنوب فارس درست نیست و پرونده این فرماندار در دست رسیدگی است.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 06 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای مطرح شده در یکی از سایت‌های خبری درباره محکومیت فرماندار یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و مماشات دستگاه قضایی با وی گفت: مبنای خبر منتشر شده دروغ و اطلاعات غیر کارشناسی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه پرونده این فرماندار در دست بررسی و از سوی شعبه مربوطه برای روز‌های آینده وقت رسیدگی تعیین شده است افزود: در دست بررسی بودن پرونده، نشان از نداشتن اطلاع کافی و اِشراف حقوقی برخی افراد اظهار نظر کننده حکایت دارد.
وی با تأکید بر اینکه منتشر کنندگان این خبر پیگرد قضایی می شوند تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره با استقلال رأی و تصمیم، و به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی به پرونده‌ها رسیدگی می کند و هیچگاه مرعوب هیچ فشار سیاسی، جناحی و رسانه‌ای نشده است و نخواهد شد.
این مقام ارشد قضایی استان فارس با اشاره به اینکه در هیچ بخشی از خبر منتشر شده منبع قابل قبولی برای ادعا‌های مطرح شده ذکر نشده است افزود: انتشار این اخبار بی پایه در ایامی که دستگاه قضایی در برخورد قاطع با فساد یکه تاز میدان مبارزه با فساد است و عملکرد مناسبی را در حوزه‌های گوناگون از خود بر جای گذاشته، نشان از نداشتن آگاهی‌های حقوقی و آشنا نبودن با روند رسیدگی‌های قضایی برخی برای زیر سوال بردن خدمات قوه قضاییه در دوران تحول قضایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار