همه نهادهای فرهنگی بال و پر یکدیگر هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همه نهادها و سازمان‌های فرهنگی بال و پر یکدیگر هستند و با اینکه تقسیم کار شده، اما کار همه‌شان به نوعی یکسان است.
کد خبر: ۹۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 16 September 2015
به گزارش تابناک تبریز، علی اکبر صفی پور در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی تبریز با اشاره به این که نهادها و سازمان‌هایی که در حوزه فرهنگ و هنر کار می کنند خلاقیت، ظرافت و آفرینش دارند خاطرنشان کرد: تلاش همه ما حمایت همه جانبه از هنرمندان است.

وی در خصوص زمینه‌های مشترک فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برخی زمینه‌های هنری به هر دونهاد مربوط می شوند؛ مثلا در حوزه قالی، طراحان فرش جزو هنرمندان فرهنگ هم هستند.

صفی‌پور اظهار امیدواری کرد با تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد، گام‌های درخشانی در راستای توسعه صنایع دستی برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به جمله معروف «هنر نزد ایرانیان است و بس»، یادآور شد: برای معرفی و ارائه هنر ایران به تمام جهان باید تمام ارگان‌های مربوطه دست به دست هم دهند و هنر ایرانی را به جایگاه واقعی خود برسانند.

صفی‌پور با اشاره به کیفیت و تنوع آثار صنایع دستی نمایش داده شده در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای صنایع دستی در اشتغال‌زایی، به نمایش گذاشتن آثار تولیدی و نحوه کارشان در قالب چنین نمایشگاهی می‌تواند راه جدیدی پیش پای جوانان برای انتخاب مشاغل مناسب بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار