بهره‌برداری از پارک بانوان اشکذر تا پایان سال

شهردار اشکذر از بهره‌برداری از پارک بانوان، قسمتی از آسفالت بلوار مهدیه، آزادسازی بلوار شهید دهقانی و حصارکشی زمین‌های رها‌شده در شهر تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 16 September 2015

به گزارش تابناک یزد، «مهدی جعفری‌پور اشکذری» از دیگر اقدامات شهرداری تا پایان سال به تکمیل میدان ورودی فیروزآباد، بهره‌برداری از فاز یک پارک بزرگ شهر و آماده‌سازی شهرک صنعتی نیکو اشکذر اشاره کرد. وی اولویت کاری شهرداری را خدمت‌رسانی، توسعه کیفی شهر، زیباسازی مبلمان شهری، توجه به نظافت شهر و توسعه زیرساخت‌های شهری عنوان کرد.

جعفری‌پور از تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار به شهرک صنعتی نیکو اشکذر خبر داد و گفت: هزینه آماده‌سازی این شهرک صنعتی با جذب شرکت‌های سرمایه‌گذار برگشت داده می‌شود. وی به اجرای طرح کمربندی کنارگذر اشکذر اشاره کرد و افزود: طرح کمربندی کنارگذر اشکذر یکی از طرح‌های بزرگ شهرداری است که با اتصال اشکذر به زارچ مسیر رفت و آمدی خوبی را بین این دو حوزه شهری ایجاد می‌کند. شهردار اشکذر به واگذاری کار ساخت مجتمع فرهنگی خیری کلانتریان به شهرداری خبر داد و گفت: این مجتمع فرهنگی در محل پارک بزرگ شهر ساخته شده و مجهز به سالن آمفی تئاتر نیز خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار