روحانی:‌ استخراج رمزارزها تا پایان شهریور باید تعطیل شود / خدا نکند روزی مردم احساس کنند ما به آنها بی اعتماد هستیم و می خواهیم بدون آنها یا برای آنها تصمیم بگیریم

کد خبر: ۹۶۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 26 May 2021

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت بسیار بالای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۴۰۰، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری این نیست که ملت فقط درمورد رئیس قوه مجریه اظهار نظر می کند، در انتخابات ریاست جمهوری، بحث این است که فرد می خواهد رئیس "جمهور" و همه مردم و جامعه شود و ملت ایران را نمایندگی کند.

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه انتخابات نماد آزادی و آگاهی مردم است، تاکید کرد: مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آرا بیایند و ملاک هم تشخیص ملت است و انتخابات باید با تشخیص مردم به ثمر بنشیند.

 

دکتر روحانی با بیان اینکه نتیجه این انتخابات عظیم باید وحدت و انسجام ملی باشد، افزود: انتخابات شکوهمند در کشور ضامن مشروعیت نظام است اما ما این مسئله و هدف اساسی را فراموش کرده ایم، همه تصمیماتی که اتخاذ می شود اگر پشتوانه مردم را نداشته باشد، مشروعیت نخواهد داشت.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده در انتخاباتی حضور مردم کمرنگ باشد و مسائلی برای مردم روشن نباشد، مصلحت و انسجام ملی و امنیت کشور چه خواهد شد و حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود؟ باید درمورد ابعاد این مسئله فکر شود.

 

دکتر روحانی افزود: خدا نکند روزی مردم حس کنند ما به آنها بی اعتماد هستیم و می خواهیم بدون آنها یا برای آنها تصمیم بگیریم.

 

 این خبر تکمیل می شود ...

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار