سه قرارگاه برای حل مشکلات خوزستان تشکیل شده است

استاندار خوزستان گفت: سه قرارگاه مهم برای حل مشکلات این استان تشکیل شده و جدول زمان بندی برای اجرای پروژه‌ها و بررسی و رفع مشکلات در این قرارگاه‌ها تعریف شده است.
کد خبر: ۹۶۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 04 June 2021

استاندار خوزستان گفت: سه قرارگاه مهم برای حل مشکلات این استان تشکیل شده و جدول زمان بندی برای اجرای پروژه‌ها و بررسی و رفع مشکلات در این قرارگاه‌ها تعریف شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان رامشیر بیان کرد: برای اجرای کارها و پروژه‌ها در استان ، سه قرارگاه مسکن، حاشیه نشینی و محرومیت زدایی، و آب و فاضلاب در خوزستان تشکیل شده که در این قرارگاه‌ها مصوبات سفر به شهرستان‌ها و بررسی و حل مسایل و مشکلات و اجرای پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این قرارگاه‌ها پروژه ها در سطح استان و ملی پیگیری می‌شوند و موانع اداری در مسیر انجام پروژه ها برطرف می‌شوند. در این قرارگاه‌ها پروژه‌های شهرستان‌ها بررسی شده و فرمانداران نظارت مستقیم بر اجرای پروژه‌ها را دارند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه‌ها باید بر اساس جدول زمان بندی انجام شوند و مدیران مکلف به انجام پروژه‌ها در زمان مشخص هستند و مدیری که کوتاهی کند برخورد می‌شود افزود: تاکنون سه مدیر در استان به دلیل کوتاهی و کم کاری در انجام پروژه‌ها تغییر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات در شهرستان رامشیر ۱۲ مصوبه تصویب شده ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در رامشیر آغاز عملیات ساخت جاده اصلی رامشیر - ماهشهر به طول ۳۲ کیلومتر است که در گام نخست ۳۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار اختصاص داده شده و امید است که گام دوم این طرح در ۲ ماه آینده به مناقصه گذاشته شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: جاده دوم مسیر مشراگه - اهواز است که مقرر شد روکش آسفالت آن انجام شود؛ کارهای مقدماتی این جاده توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام خواهد شد و برای روکش آسفالت اداره کل حمل و نقل جاده‌ای ورود خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه تمام در رامشیر افزود: استخری در این شهرستان به صورت نیمه تمام با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده که مقرر شد حقوق نگهبان این استخر به موقع پرداخت شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل این استخر اختصاص داده شود.

استاندار خوزستان گفت: تکمیل ساختمان نیمه تمام فرمانداری رامشیر و تکمیل سیستم فاضلاب مسکن مهر این شهرستان از دیگر مصوبات نشست امروز است. در مجموع ۱۲ مصوبه برای حل مشکلات و انجام پروژه‌های این شهرستان تصویب شد.

بررسی مسایل و مشکلات شهرستان‌های مختلف خوزستان از سه ماه پیش در استان آغاز شده و جدول زمان بندی برای حل آنها تدوین شده که مدیران موظف به اجرای آنها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار