یادواره شهیدان حجازی در مازندران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه گلوگاه با اشاره به تدارک برنامه‌های متعدد در هفته دفاع مقدس، گفت: یادواره شهیدان حجازی هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 20 September 2015
به گزارش تابنام مازندران  سرهنگ پاسدار حسن حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار در ساری، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان و غیورمردان ایران در هشت سال دفاع  مقدس است.
وی افزود: به حق پیشرفت‌های ملت ایران در همه زمینه‌ها و امنیت و آسایشی که امروز در جامعه ما حاکم است به دلیل شجاعت، دلیری و رشادت‌های رزمندگان  اسلام در دفاع مقدس بوده است.
حسنی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از دوران کودکی به فرزندانمان آموزش داده شود تا آنان بیشتر با آرمان‌های شهدا آشنا شوند.
وی تصریح کرد: باید همیشه و همه جا به یاد شهدا باشیم و با خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا و عمل به آن گام درستی در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب برداریم.
فرمانده سپاه گلوگاه گفت: رژه موتورسواران از گلوگاه به بهشهر، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری همایش یاد یاران 8 سال دفاع مقدس و برگزاری برنامه آبروی کوچه و افتخار محله به مناسبت گرامیداشت شهیدان حجازی به منظور ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت، از شاخص ترین  برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
حسنی بیان داشت: فرقی نمی‌کند، در کدام  سنگر مشغول به فعالیت هستیم، مهم آن است که برای سربلندی و سرافرازی ایران و ملت  ایران  بتوانیم گام موثر و درستی برداریم.
وی گفت: دشمن می‌خواهد مردم ما را به عناوین مختلف از نظام و اسلام دور کند که باید همه مردم  و بسیجیان هوشیار باشند و با بصیرت و دانایی خود و پشتیبانی از ولایت فقیه، توطئه‌های شوم آنان را خنثی کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار