صنعت گردشگری در خلخال رونق می گیرد

فرماندار خلخال گفت: با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به بخش گردشگری و استفاده از توان و ظرفیت مالی آنها در ایجاد زیرساخت های گردشگری صنعت گردشگری این شهرستان رونق می گیرد.
کد خبر: ۹۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 20 September 2015
علی نظری روز یکشنبه در بازدید از منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه اندبیل خلخال افزود: در سال های اخیر شمار گردشگران در این
شهرستان به طور قبل توجهی افزایش یافته ولی نبود زیرساخت های لازم موجب کاهش زمان ماندگاری گردشگران و مسافران شده است.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود خدادادی گردشگری در مناطق مختلف خلخال گفت: بی توجهی به بخش گردشگری خلخال موجب توسعه نیافتگی منطقه در بخش گردشگری شده و برای جبران این نقص و رساندن خلخال به جایگاه واقعی در صنعت گردشگری با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی تلاش می شود.
او اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه نمونه گردشگری اندبیل پیش از این ضعیف و غیر قابل قبول بود و با توجه به مهلت تعیین شده برای اجرای طرح های گردشگری این تفرجگاه سرمایه گذار بخش خصوصی تفرجگاه اندبیل باید فعالیت خود را افزایش داده و کوتاهی های گذشته را جبران کند.
فرماندار خلخال گفت: با برنامه ریزی انجام شده از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی و حل مشکل معارض اراضی واگذار شده به این سرمایه گذار عملیات اجرایی طرح ها و پروژه های رفاهی گردشگری در این منطقه ادامه می یابد.
نظری افزود: راه برای اجرای پروژه های گردشگری پیشنهادی از سوی سرمایه گذار تفرجگاه اندبیل هموار شده و هیچ عذر و بهانه ای برای تعطیلی پروژه و یا کندی در روند احداث طرح های گردشگری در این تفرجگاه از سوی سرمایه گذار متعهد پذیرفته نیست.
رییس کارگروه گردشگری خلخال همچنین اظهار کرد: در صورت ادامه روند فعلی در اجرای پروژه گردشگری اندبیل از سوی سرمایه گذار قبلی قطعا در واگذاری تفرجگاه اندبیل به سرمایه گذار جدید تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، کریم حاجی زاده ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه شهرستان خلخال از قطب های مهم گردشگری استان است نسبت به همکاری برای ایجاد زیرساخت های گردشگری و همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی صنعت گردشگری این شهرستان قول مساعد داد.
منطقه نمونه گردشگری زیبا و جنگلی اندبیل در هفت کیلومتری از شهر خلخال واقع شده است.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار