طرح مشکل مالی فرهنگیان کشور در مجلس

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مالی و حقوق فرهنگیان به عنوان لایحه دو فوریتی در مجلس طرح و بررسی می شود.
کد خبر: ۹۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 23 September 2015
جلیل جعفری بنه روز چهارشنبه در آیین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در خلخال افزود: لایحه دو فوریتی حل مشکل مالی و معیشتی معلمان و افزایش حقوق این قشر تلاشگر و حساس از سوی نمایندگان مجلس طرح شده و به رغم مخالفت هیات رئیسه مجلس با آن با فشار و اصرار نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس طرح و برای حل مشکل معیشت معلمان کشور تصمیم لازم از سوی نمایندگان مجلس اتخاذ خواهد شد.
وی گفت: در هر شرایطی باید به خواسته معلمان در زمینه افزایش حقوق و حل مشکل معیشتی احترام گذاشته و این مشکل به دست مجلس و دولت برطرف شود.
به گزارش ایرنا ، سید اردشیر رشیدی مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این آیین از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در 122 مدرسه و
آموزشگاه به طور همزمان خبرداد و گفت: بیش از 11 هزار دانش آموز با کمک یک هزار فرهنگی در 800 کلاس درس حاضر شده و آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می گیرند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
taroatapikatma
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
دل ما فرهنگیان به این خوش بود که با آن همه اعتصاب ، مقاومت بتوانیم بر حقوقمان دست پیدا کنیم مقامات آموزش و پرورش نه تنها کوچکترین توجهی به درخواست های فرهنگیان نکرد که هیچ بلکه اخیرآ طی بخشنامه ای از اعمال مدارک تحصیلی فرهنگیان خودداری میکنه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار