فرماندار سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: برگزاری مراسمات عزا و عروسی و فعالیت باشگاه‌های ورزشی سبب گسترش ویروس کرونا در این شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 17 October 2021

برگزاری مراسمات عروسی و عزا سبب گسترش کرونا در سرپل ذهاب شده است

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب قرمز بوده و آسیب‌شناسی وضع موجود برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده مهم‌ترین عوامل گسترش ویروس کرونا در شهرستان سرپل ذهاب برگزاری مراسمات عزا، عروسی و تجمعات و فعالیت باشگاه‌های ورزشی است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسمات مختلف و فعالیت باشگاه‌های ورزشی درنظر گرفته شده و کارمندان دولتی از تاریخ‌هایی که در گذشته اعلام شده بدون داشتن کارت واکسن کرونا حق حضور در محل کار را نداشته و این عدم حضور غیبت محسوب می‌شود.

فرزادی‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس شهرستان سرپل ذهاب در هفته‌های آینده به تدریج بازگشایی می‌شود، از ورود دانش‌آموزان به مدارس و آموزشگاه‌ها بدون کارت واکسن جلوگیری به عمل می‌آید.

به گفته وی تاکنون بیش از ۶۸ درصد واجدین شرایط واکسیناسیون دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده و حتی کسبه و بازاریانی که تاکنون واکسن تزریق نکردند، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را امری ضروری دانست و افزود: افرادی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکردند، برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت خود و جامعه نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار