معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان به میزبانی این دانشگاه و شرکت آنان در همایش پیاده‌روی گرامیداشت این روز حماسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 05 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه احمد عبدالحسینی از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان به میزبانی دانشگاه آزاد یزد و شرکت آنان در همایش پیاده‌روی گرامیداشت این روز حماسی خبر داد.

وی افزود: در این مرحله از اردو که از تاریخ ۱۲ الی ۱۸ آبان ماه و به مدت هشت روز و با ۳۰ بازیکن زیر نظر سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود، بازیکنان تمرینات خود را در زمینه آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک و مهارت‌های فردی انجام خواهند داد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این اردوی تمرینی به میزبانی اداره تربیت‌بدنی حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی واحد یزد و به‌منظور آمادگی تیم هاکی سالنی بانوان برای اعزام به رقابت‌های جهانی در بهمن ماه امسال در کشور اتریش برگزار می‌شود و قرار است تا پیش از اعزام ملی‌پوشان در چند اردوی دیگر حضور یابند.

عبدالحسینی تأکید کرد: در حاشیه برگزاری این اردو، کلاس داوری درجه ۳ هاکی ویژه بانوان و آقایان با تدریس خانم کیانفر و آقای یاری‌نیا و با ۳۵ شرکت‌کننده در سالن ورزشی ولایت واحد یزد انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار