حضور پرقدرت سازمان بسیج؛
تابناک-رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از حضور پر قدرت بسیجیان این سازمان در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبرداد.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ 05 November 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان ، سرگرد امیر ارسلان شهبازی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهارداشت: این رویداد بزرگ همزمان با سراسر کشور از تاریخ ١٢ آبانماه لغایت۱۴ ماه جاري با حضور تیم های مختلف از سراسر استان در مکان حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به دستور سردار فرماندهي سپاه امام سجاد(ع) در قالب حمايت از گردان هاي سايبري طرح تحول محلات برگزار گردید.

 

وی در ادامه افزود: گروه های مختلف پویانمایی، تولید اپلیکیشن و ساخت بازی از شهرستان های خمیر، رودان، حاجی آباد، میناب، پارسیان، بستک، جزیره هرمز، بندرعباس،  بشاگرد، قشم و غرفه ویژه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) در این رویداد شرکت دارند.

سرگرد شهبازی در پایان تصریح کرد: این رویداد بزرگ با رقابت گروه های مختلف و با هدف شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه انقلابي در حسينيه عاشقان ثارالله به مدت ٢ روز ادامه داشته و در پايان پس از انتخاب برگزيدگان، علاوه بر راهیابی به مسابقات سراسری، هداياي نقدي از سوي سازمان بسيج كارگران و كارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اعطا مي شود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار